fbpx
Bez kategorii

Zapytanie ofertowe nr 13/2023

Data publikacji: 18.05.2023 r.

 

Zapytanie ofertowe nr 13/2023

dotyczące usługi wstępu do obiektów sportowych

podczas zajęć sekcji sportowych w ramach projektu „Bądź AKTYWNY! 2023”.

 1.Nazwa i adres zamawiającego:

Polski Komitet Paralimpijski

Konwiktorska 9 lok. 2, 00-216 Warszawa

NIP: 5262358030

tel.: +48 22 824 08 72

Adres strony internetowej: www.paralympic.org.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia, termin i miejsce wykonania:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wstępu do obiektów sportowych dla uczestników sekcji sportowych dla osób z niepełnosprawnościami. W zajęciach sekcji uczestniczyć będzie średnio 10 uczestników wraz z obsługą 2 trenerów oraz 2 wolontariuszy.  Sekcje organizowane są w ramach projektu pt. „Bądź AKTYWNY! 2023”, realizowanego w ramach umowy podpisanej pomiędzy Polskim Komitetem Paralimpijskim a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 01.06.2023 r. do 15.03.2024 r., w poniższych lokalizacjach:

1)      WROCŁAW – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 600 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

2)      WROCŁAW II – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

3)      BIAŁYSTOK – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 400 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

4)      KALISZ – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

5)      MIELEC – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 100 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

6)      MIELEC – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni,

na liczbę średnio: 100 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

7)      KOLBUSZOWA– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

8)      BYDGOSZCZ – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: 2 torów do pływania,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

9)      RADOM – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: pływalni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

10)   LĘBORK– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: pływalni,

na liczbę średnio: 400 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

11)  TARNÓW – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu (2-3 tory),

na liczbę średnio: 400 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

12)  NOWA SÓL – sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

13)  ŚWIEBODZIN– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

14)  SUWAŁKI– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

15)  WADOWICE– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: pływalni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

16)  GORZÓW WLKP.– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

17)  WARSZAWA– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: 3 torów na pływalni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

18)  WARSZAWA– sekcja ogólnorozwojowa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali : szermierczej i podnoszenia ciężarów,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

19)  ELBLĄG– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: basenu,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

20)  ELBLĄG– sekcja boccia

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

21)  LUBLIN– sekcja pływacka

oczekujemy zapewnienia dostępu do: 2-3 torów na pływalni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

22)  LUBLIN– sekcja boccia

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

23)  LUBLIN– sekcja goalball

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

24)  WOŁOMIN– sekcja szermierki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: hali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

25)  WARSZAWA– sekcja szermierki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

26)  WADOWICE– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

27)  WROCŁAW– sekcja kajakarstwa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni, sali treningowej i ergometrów ,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

28)  KRAKÓW– sekcja ogólnorozwojowa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: handbików,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

29)  OPOLE– sekcja boccia

oczekujemy zapewnienia dostępu do: hali sportowej, siłowni, zadaszonej bieżni, sali gimnastycznej i sali fitness,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

30)  OPOLE– sekcja ogólnorozwojowa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: hali sportowej, siłowni, zadaszonej bieżni, sali gimnastycznej i sali fitness,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

31)  CZŁUCHÓW– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

32)  RZESZÓW– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: hali głównej,

na liczbę średnio: 100 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

33)  RZESZÓW– sekcja tenisa stołowego

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej,

na liczbę średnio: 150 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

34)  ŻAGAŃ– sekcja boccia

oczekujemy zapewnienia dostępu do: małej bądź dużej sali gimnastycznej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

35)  POZNAŃ– sekcja ogólnorozwojowa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali gimnastycznej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

36)  WROCŁAW– sekcja siatkówki na siedząco

oczekujemy zapewnienia dostępu do: hali sportowej i siłowni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

37)  SZCZECIN– sekcja ogólnorozwojowa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali ćwiczeń, basenu i siłowni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

38)  WARSZAWA– sekcja badmintona

oczekujemy zapewnienia dostępu do: 2-3 kortów tenisowych,

na liczbę średnio: 80 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

39)  WARSZAWA– sekcja badmintona

oczekujemy zapewnienia dostępu do: 2-3 kortów tenisowych,

na liczbę średnio: 120 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

40)  POZNAŃ– sekcja boccia

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

41)  SZCZYTNO– sekcja ogólnorozwojowa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni i sali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

42)  KIELCE– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

43)  KIELCE– sekcja boccia

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

44)  KIELCE– sekcja łucznictwo

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali treningowej i torów łuczniczych,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

45)  TARNÓW– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: hali sportowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

46)  GŁOGÓW– sekcja kajakarstwa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: kajaków i basenu,

na liczbę średnio: 100 godzin kajaki oraz 60 godzin na basenie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

47)  GŁOGÓW– sekcja kajakarstwa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni,

na liczbę średnio: 40 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

48)  BYDGOSZCZ– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej, bieżni lekkoatletycznej i miejsca do rzutów technicznych,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

49)  KRAKÓW– sekcja goalball

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali ćwiczeń,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

50)  KRAKÓW– sekcja wioślarska

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni i ergometrów,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

51)  TARNÓW– sekcja podnoszenie ciężarów

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni i sali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

52)  WARSZAWA– sekcja wioślarska

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni i sali treningowej,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

53)  ELBLĄG– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: siłowni (karnet open),

na liczbę średnio: 120 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

54)  ELBLĄG– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: hali sportowej i stadionu,

na liczbę średnio: 80 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

55)  NOWY TARG– sekcja lekkoatletyki

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej i bieżni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

56)  KRAKÓW– sekcja narciarstwo biegowe

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sala gimnastyczna, boisko i siłownia,

na liczbę średnio: 100 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

57)  KRAKÓW– sekcja narciarstwo biegowe

oczekujemy zapewnienia dostępu do: trasy do narciarstwa biegowego, siłowni oraz nartorolek z butami i nart biegowych z butami,

na liczbę średnio: 100 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

58)  OPOLE– sekcja kajakarstwa

oczekujemy zapewnienia dostępu do: sali sportowej i siłowni,

na liczbę średnio: 200 godzin łącznie, zajęcia odbywać się będą średnio 2-3 godz. dziennie, śr. 3-5 razy tygodniowo.

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

  1. Zapytanie dotyczy kodu CPV:

45212140-9 – Obiekty rekreacyjne

  1. Zadania po stronie Wykonawcy
  • Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w terminie określonym w niniejszym zapytaniu. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  • Wykonawca składając ofertę umożliwia udział w zajęciach sekcji sportowych osobom z niepełnosprawnościami, w tym osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
  • Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę,
  • Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni liczony od daty końcowej terminu składania ofert,
  • Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę,
  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w postępowaniu firm pośredniczących.
  1. Zadania po stronie Zamawiającego
  • przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do rozliczenia,
  • uregulowanie zobowiązania wynikającego z wystawionej na w/w przedmiot faktury we wskazanym terminie.
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu spełnienia warunków

Wymagania formalne wobec Wykonawcy:

  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego; działa na podstawie ustawy o Szkolnictwie Wyższym lub odrębnych przepisów.
  • posiada opinię właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, potwierdzającą spełnianie przez obiekt lub teren wymagań ochrony przeciwpożarowej;
  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
    a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
    2. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji;

 ;      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

 ;    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

;     dysponuje potencjałem technicznym, organizacyjnym i merytorycznym niezbędnym do wykonania usługi.

  • zobowiązuje się w ramach podpisanej umowy do przechowywania w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz udostępnienia kontroli dokumentacji związanej z niniejszym zleceniem do dnia 31 grudnia 2029 r.

Potwierdzenie powyższych warunków ujęte zostało w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.

  1. Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia

Ceny oraz wartość zbiorcza zamówienia (netto i brutto) należy podać w złotych polskich.

Zamawiający nie wyraża zgody na płatność zaliczkową. Wymagany termin płatności faktury nie krótszy niż 14 dni.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
  • Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • W danym obszarze Wykonawca określi cenę dla każdego elementu przedmiotu zamówienia, podając ją w kwocie netto oraz brutto, z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) dla wskazanej liczby osób w zamówieniu, a także zbiorczo dla całej wartości zamówienia go dotyczącej.
  • Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy.
  1. Osoba uprawniona do kontaktu z potencjalnymi Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest Wawer Anna:

e-mail: a.wawer@paralympic.org.pl

Z w/w osobą należy kontaktować się we wszelkich sprawach, dotyczących prowadzonego postępowania wyłaniania wykonawcy od momentu otrzymania niniejszego dokumentu, aż do rozstrzygnięcia wyboru.

  1. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty:
  • Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: a.wawer@paralympic.org.pl zatytułowaną następująco: Oferta na usługę wstępu do obiektów sportowych w ramach projektu pt.: „Bądź AKTYWNY! 2023.
  • Termin składania ofert upływa dnia: 25.05.2023 r. o godzinie: 23:59. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy:

Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających warunki niniejszego postępowania w oparciu o następujące kryterium:

Koszt oferty w badanym zakresie – 100 %.

Zamawiający będzie badał cenę dla każdego elementu z oferty, sumując wskazane wartości poszczególnych elementów zamieszczonych w zapytaniu – tj. wynajem obiektów sportowych według następującego wzoru:

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:

((Kmin / Kbad) * 100%) * 100= Ilość punktów

gdzie:

Kmin – koszt brutto oferty najtańszej

Kbad – koszt brutto oferty badanej

100 – współczynnik stały

Zamawiający w trakcie analizy złożonych ofert zastrzega sobie prawo do negocjacji i wyjaśnień dotyczących zakresu oferty.

Oceny i wyboru ofert dokona powołana w tym celu Komisja. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę. Po dokonaniu oceny i wyborze oferty zostanie sporządzony protokół podpisany przez członków Komisji. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi drogą mailową niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.

Ogłoszenie zwycięzcy niniejszego postępowania ofertowego nastąpi do dnia 26.05.2023 r.

  1. Formalności w celu zawarcia umowy

Wybranego Wykonawcę Komisja zaprosi do podpisania umowy, na podstawie której realizowane będzie zamówienia.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert dla danego zapytania.

  1. Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania a wykonawcom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia.

  1. Finansowanie

Zamówienie jest finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Bądź AKTYWNY! 2023”.

  1. Informacje na temat przetwarzania przez Zamawiającego danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy
  • Administratorem danych osobowych jest Polski Komitet Paralimpijski z siedzibą w Warszawie (00-216) przy ul. Konwiktorskiej 9 lok. 2. tel.: +48 22 824 08 72, fax.: +48 22 824 08 71, e-mail: biuro@paralympic.org.pl.
  • Przetwarzanie danych osobowych odbędzie się w celach:
  1. wyboru Wykonawcy spośród nadesłanych informacji;
  2. zawarcia, wykonywania i zakończenia umowy z Wykonawcą (w przypadku wyboru oferty);
  3. realizacji obowiązków wynikających z przepisów o podatkach i rachunkowości tzn. rozliczenia finansowego i podatkowego;
  4. ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami;
  5. kontaktowania się z Wykonawcą i jego pracownikami w sprawie oferty i realizacji umowy.
  • Osobom fizycznym przysługuje prawo do dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Szczegółowe informacje o przetwarzaniu przez Polski Komitet Paralimpijski danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy, znajdują się na stronie internetowej: https://paralympic.org.pl/projekty/projekt-pfron/ w zakładce: „Informacje RODO”
  1. Postanowienia końcowe

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a niniejsze zapytanie nie stanowi oferty ani nie kreuje po stornie Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy.

Polski Komitet Paralimpijski może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji na każdym etapie postępowania, w tym również ze względu na uzasadnione potrzeby odstąpić od zawarcia umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę i wybrać innego wykonawcę.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Polskiego Komitetu Paralimpijskiego do żadnego określonego działania. Wydanie niniejszego zapytania nie zobowiązuje Polskiego Komitetu Paralimpijskiego do akceptacji oferty w całości lub w jej części, bez względu na jej zawartość cenową i nie zobowiązuje do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.

Polskiego Komitetu Paralimpijskiego nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

  1. Załączniki

Do zapytania ofertowego dołączono:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu wymogów formalnych oraz braku powiązań kapitałowych lub osobowych