Polski Komitet Paraolimpijski poszukuje Kandydata/Kandydatki na stanowisko: Sekretarka/Asystent Biura
Do obowiązków kandydata należeć będzie:
• Wspierania bieżącej pracy Zarządu oraz pracowników innych działów w zakresie prac administracyjno – biurowych,
• Obsługa sekretariatu i centrali telefonicznej,
• Dbanie o obieg dokumentacji w firmie – poczta przychodząca i wychodząca oraz kurierów,
• Opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,
• Współpraca z zewnętrznymi kontrahentami w zakresie obsługi administracyjnej oraz ogólna dbałość o dobry wizerunek biura i firmy,
• Koordynacja i ustalanie harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
• Wykonywanie innych prac zleconych,
• Obsługa i zarządzanie biurem.
Wymagania:
• Dobra znajomość jeżyka angielskiego – wymóg konieczny,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office – Excel, Word, Power Point,
• Sumienność, dobra organizacja czasu pracy (priorytetyzacja), solidność,
• Kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
• Dokładność, skrupulatność,
• Umiejętności analityczne,
• Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
• Umowa o pracę,
• Miła atmosfera, młody zespół,
• Preferowana dyspozycyjność od zaraz.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji na adres:
m.zdunczyk@paralympic.org.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”