fbpx
Zapytania Ofertowe

Rozeznanie rynku nr 35/2025

Data publikacji: 06.08.2025 r.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Polski Komitet Paralimpijski

ul. Konwiktorska 9 lok. 2, 00-216 Warszawa

NIP: 5262358030

tel.: +48 22 824 08 72

Adres strony internetowej: www.paralympic.org.pl

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa fotograficzna i video podczas Pikników paralimpijskich, planowanych do realizacji w następujących terminach i miastach: 

  • 30 sierpnia 2025, na terenie: Grudziądza
  • 6 lub 7 września 2025, na terenie: Poznania
  • 12 września 2025, na terenie: Gorzowa Wielkopolskiego
  • 30 września 2025, na terenie: Wrocławia
  • 15 października 2025, na terenie: Katowic
  • 26 października 2025, na terenie: Łodzi

Oczekujemy:

  1. wykonania pakietu zdjęć z każdego wydarzenia (minimum 100 zdjęć)
  2. wykonania materiału wideo z każdego wydarzenia około 2 minuty wraz z napisami oraz belkami z podpisami
  3. przygotowane rolki na SoMe w z każdego wydarzenia wraz z napisami oraz belkami z podpisami

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • Zdjęcia będą przedstawiać uczestników pikniku oraz wszystkie kluczowe elementy programu wydarzenia,
  • Materiał wideo będzie zawierać intro i outro według wytycznych Zleceniodawcy.
  • Wytyczne techniczne dla materiału wideo: XDCAM HD422 1080i25 (50p) kontener mxf (standard kompresji 50 Mb/s) Frame size: 1920h 1080v (1,0000), Frame rate: 25,00  frames/secondPixel , Aspect Ratio: Square Pixels (1.0), Fields: Upper Field First. Audio:  48kHz stereo 
  • Materiał video UltraHD (3849×2160),
  • Poza filmikiem Zamawiający otrzyma rolkę do wykorzystania w social mediach.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – w zakresie pełnej obsługi foto-video dla konkretnych wydarzeń w konkretnych terminach i miejscach. Jednak podczas jednego wydarzenia, zarówno usługa foto jak i video musi mieć  jednego wykonawcę.

Pikniki paralimpijskie organizowane są w ramach projektu „Pikniki Paralimpijskie – Zbliżamy Ludzi Przez Sport”, realizowanego w ramach umowy nr M/PW9/2025/3/DEPT_DS_WSPOLPRACY/11982  r. podpisanej pomiędzy Polskim Komitetem Paralimpijskim a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz umowy nr 2025.0153/0276/SubC/DS-SN/4/MR podpisanej pomiędzy Polskim Komitetem Paralimpijskim a Ministerstwem Sportu i Turystyki

 Więcej: https://paralympic.org.pl/pfron/pikniki-paralimpijskie-zblizamy-ludzi-przez-sport/?_gl=1*8iglxm*_up*MQ..*_ga*MTIxOTM5NDU4Mi4xNzUzNzgyNDA2*_ga_8D9Q3HFRL8*czE3NTM3ODI0MDYkbzEkZzEkdDE3NTM3ODI0MDgkajU4JGwwJGgw

3. Wymagane doświadczenie

Warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu jest doświadczenie w realizacji obsługi foto-video imprez sportowych potwierdzone przedstawionymi referencjami. 

4. Kryteria oceny oferty

  • 40 % cena przedstawiona na formularzu cenowym

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone wg wzoru:


Cena brutto oferty najtańszej
Liczba punków =—————————————x 40

Cena brutto oferty badanej
  • 60 % jakość oceniana na podstawie przesłanego portfolio realizacji z 3 imprez sportowych (1 video oraz po 10 zdjęć z każdej z 3 imprez). Punkty za kryterium ,,Jakość” zostaną przyznane w skali punktowej do 60 pkt.

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium

oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt w ramach każdej z wskazanych lokalizacji.

Zamawiający podpisze umowę/umowy z firmą/ami, która/e uzyskała/y najwyższą liczbę punktów w ramach danej lokalizacji. 

5. Dokumenty do złożenia:

6. Rozeznanie dotyczy kodu CPV:

79961000-8Usługi fotograficzne

7. Osoba uprawniona do kontaktu z potencjalnymi Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie niniejszego rozeznania jest Aleksandra Ragus:

e-mail: [email protected]

8. Miejsce, termin i sposób złożenia informacji cenowej:

Informację cenową wraz z referencjami i portfolio z trzech realizacji należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail:  [email protected] do dnia:  13.08.2025 r. do godziny: 23:59. 

Cena podana w informacji powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

9. Informacje na temat przetwarzania przez Zamawiającego danych osobowych zawartych w informacji cenowej Wykonawcy

  1. Administratorem danych osobowych jest Polski Komitet Paralimpijski z siedzibą w Warszawie (00-216) przy ul. Konwiktorskiej 9 lok. 2. tel.: +48 22 824 08 72, fax.: +48 22 824 08 71, e-mail: [email protected].
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbędzie się w celach:
  1. wyboru Wykonawcy spośród nadesłanych informacji;
  2. zawarcia, wykonywania i zakończenia umowy z Wykonawcą (w przypadku wyboru oferty);
  3. realizacji obowiązków wynikających z przepisów o podatkach i rachunkowości tzn. rozliczenia finansowego i podatkowego;
  4. ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami;
  5. kontaktowania się z Wykonawcą i jego pracownikami w sprawie oferty i realizacji umowy.
  1. Osobom fizycznym przysługuje prawo do dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu przez Polski Komitet Paralimpijski danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy, znajdują się na stronie internetowej: https://paralympic.org.pl/projekty/projekt-pfron/  w zakładce: „Informacje RODO”

10. Postanowienia końcowe

Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2018. Poz. 1025) oraz nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Niniejsze rozeznanie nie kreuje po stornie Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy. 

Niniejsze rozeznanie cenowe nie zobowiązuje Polskiego Komitetu Paralimpijskiego do żadnego określonego działania, w tym do akceptacji informacji cenowej w całości lub w jej części, bez względu na jej zawartość cenową i nie zobowiązuje do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia.  Polskiego Komitetu Paralimpijskiego nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem informacji cenowej.

11. Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz – Informacja cenowa

Załącznik nr 2 – Formularz – Portfolio 3 realizacji wraz ze zdjęciami w formie linku lub prezentacji

Prosimy o potwierdzenie oddania głosu

Po podaniu swojego adresu e-mail, zostanie wysłana na niego wiadomość z linkiem weryfikacyjnym.
Aby potwierdzić swój głos należy w niego kliknąć.

loading...