Data publikacji: 06.08.2025 r.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Polski Komitet Paralimpijski
ul. Konwiktorska 9 lok. 2, 00-216 Warszawa
NIP: 5262358030
tel.: +48 22 824 08 72
Adres strony internetowej: www.paralympic.org.pl
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa fotograficzna i video podczas Pikników paralimpijskich, planowanych do realizacji w następujących terminach i miastach:
- 30 sierpnia 2025, na terenie: Grudziądza
- 6 lub 7 września 2025, na terenie: Poznania
- 12 września 2025, na terenie: Gorzowa Wielkopolskiego
- 30 września 2025, na terenie: Wrocławia
- 15 października 2025, na terenie: Katowic
- 26 października 2025, na terenie: Łodzi
Oczekujemy:
- wykonania pakietu zdjęć z każdego wydarzenia (minimum 100 zdjęć)
- wykonania materiału wideo z każdego wydarzenia około 2 minuty wraz z napisami oraz belkami z podpisami
- przygotowane rolki na SoMe w z każdego wydarzenia wraz z napisami oraz belkami z podpisami
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Zdjęcia będą przedstawiać uczestników pikniku oraz wszystkie kluczowe elementy programu wydarzenia,
- Materiał wideo będzie zawierać intro i outro według wytycznych Zleceniodawcy.
- Wytyczne techniczne dla materiału wideo: XDCAM HD422 1080i25 (50p) kontener mxf (standard kompresji 50 Mb/s) Frame size: 1920h 1080v (1,0000), Frame rate: 25,00 frames/secondPixel , Aspect Ratio: Square Pixels (1.0), Fields: Upper Field First. Audio: 48kHz stereo
- Materiał video UltraHD (3849×2160),
- Poza filmikiem Zamawiający otrzyma rolkę do wykorzystania w social mediach.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – w zakresie pełnej obsługi foto-video dla konkretnych wydarzeń w konkretnych terminach i miejscach. Jednak podczas jednego wydarzenia, zarówno usługa foto jak i video musi mieć jednego wykonawcę.
Pikniki paralimpijskie organizowane są w ramach projektu „Pikniki Paralimpijskie – Zbliżamy Ludzi Przez Sport”, realizowanego w ramach umowy nr M/PW9/2025/3/DEPT_DS_WSPOLPRACY/11982 r. podpisanej pomiędzy Polskim Komitetem Paralimpijskim a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz umowy nr 2025.0153/0276/SubC/DS-SN/4/MR podpisanej pomiędzy Polskim Komitetem Paralimpijskim a Ministerstwem Sportu i Turystyki
3. Wymagane doświadczenie
Warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu jest doświadczenie w realizacji obsługi foto-video imprez sportowych potwierdzone przedstawionymi referencjami.
4. Kryteria oceny oferty
- 40 % cena przedstawiona na formularzu cenowym
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone wg wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej | ||
Liczba punków = | ————————————— | x 40 |
Cena brutto oferty badanej |
- 60 % jakość oceniana na podstawie przesłanego portfolio realizacji z 3 imprez sportowych (1 video oraz po 10 zdjęć z każdej z 3 imprez). Punkty za kryterium ,,Jakość” zostaną przyznane w skali punktowej do 60 pkt.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium
oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt w ramach każdej z wskazanych lokalizacji.
Zamawiający podpisze umowę/umowy z firmą/ami, która/e uzyskała/y najwyższą liczbę punktów w ramach danej lokalizacji.
5. Dokumenty do złożenia:
- Zał. 1_PFRON_informacja cenowa
- Zał. 2_PRFON_portfolio 3 realizacji wraz ze zdjęciami w formie linku lub dodanej prezentacji
- Skany 3 referencji z realizacji usługi foto-video podczas imprez sportowych
6. Rozeznanie dotyczy kodu CPV:
79961000-8– Usługi fotograficzne
7. Osoba uprawniona do kontaktu z potencjalnymi Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie niniejszego rozeznania jest Aleksandra Ragus:
e-mail: [email protected]
8. Miejsce, termin i sposób złożenia informacji cenowej:
Informację cenową wraz z referencjami i portfolio z trzech realizacji należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: [email protected] do dnia: 13.08.2025 r. do godziny: 23:59.
Cena podana w informacji powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Informacje na temat przetwarzania przez Zamawiającego danych osobowych zawartych w informacji cenowej Wykonawcy
- Administratorem danych osobowych jest Polski Komitet Paralimpijski z siedzibą w Warszawie (00-216) przy ul. Konwiktorskiej 9 lok. 2. tel.: +48 22 824 08 72, fax.: +48 22 824 08 71, e-mail: [email protected].
- Przetwarzanie danych osobowych odbędzie się w celach:
- wyboru Wykonawcy spośród nadesłanych informacji;
- zawarcia, wykonywania i zakończenia umowy z Wykonawcą (w przypadku wyboru oferty);
- realizacji obowiązków wynikających z przepisów o podatkach i rachunkowości tzn. rozliczenia finansowego i podatkowego;
- ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami;
- kontaktowania się z Wykonawcą i jego pracownikami w sprawie oferty i realizacji umowy.
- Osobom fizycznym przysługuje prawo do dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Szczegółowe informacje o przetwarzaniu przez Polski Komitet Paralimpijski danych osobowych zawartych w ofercie Wykonawcy, znajdują się na stronie internetowej: https://paralympic.org.pl/projekty/projekt-pfron/ w zakładce: „Informacje RODO”
10. Postanowienia końcowe
Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2018. Poz. 1025) oraz nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Niniejsze rozeznanie nie kreuje po stornie Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie zobowiązuje Polskiego Komitetu Paralimpijskiego do żadnego określonego działania, w tym do akceptacji informacji cenowej w całości lub w jej części, bez względu na jej zawartość cenową i nie zobowiązuje do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia. Polskiego Komitetu Paralimpijskiego nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem informacji cenowej.
11. Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz – Informacja cenowa
Załącznik nr 2 – Formularz – Portfolio 3 realizacji wraz ze zdjęciami w formie linku lub prezentacji